De start
Ons geheel ‘nieuwe’ koffiemerk zag het licht in 2014. Op dat moment met slechts één accountmanager en één monteur. De eerste enthousiastelingen plaatsten een bestelling, de Campenaer Barista Bulli bezocht diverse evenementen en al snel ging het als een lopend vuurtje. Het team breidde zich uit met een extra monteur, accountmanager én eigen binnendienst.
Inmiddels bestaat ons team uit een complete groep monteurs, operators, accountmanagers, planners en relatiebeheerders. We leveren onze koffie en machines door héél Nederland bij gemeenten, zorginstellingen, bouwbedrijven of dienstverleners. Of je nu 10 of 300 medewerkers aan het werk hebt, Campenaer Koffie zorgt ervoor dat jouw koffie altijd ‘goed voor mekaar’ is!
Gecertificeerde Barista’s
Onze accountmanagers en monteurs zijn allemaal in het bezit van een SCAE certificaat. Dat betekent dat velen van ons officieel gecertificeerd ‘Barista’ zijn. In ons eigen proeflokaal voorzien we jou van een lekker bakje Campenaer Koffie en kun je zelf de machines proberen. Ook vind je hier onze koffiebrander. Daarmee branden we zelf kleinere ‘special editions’ en bijzondere melanges. Nog meer ontdekken? Dan ben je van harte welkom in ons Experience Centre. Daar beleef je van dichtbij de ontwikkeling die wij zelf de afgelopen jaren hebben doorgemaakt.
Wij praten graag over koffie, jij ook?
Benieuwd of Campenaer Koffie misschien ook iets voor jou is? Wil je meer weten over de mogelijkheden of heb je andere vragen? Wij staan je graag te woord!